miercuri, 28 martie 2012

Pate de casa

Ingrediente:
-1kg ficat de pasare,
-1 cepa mare sau 2 potrivite,
-200ml ulei de masline,
-sare sau delicat,
4 oua fierte tari,
-un catel de usturoi,
-1 foaie de dafin,
-piper dupa gust.

Mod de preparare:
-calim ceapa in uleiul incins,apoi adaugam ficatul...


-daca ficatul vi se pare ne patruns mai picurati putina apa...

-la sfarsit adaugam usturoiul taiat marunt,foaia de dafin si indepartam de pe foc...
-dupa racire se paseaza impreuna cu ouale fierte si se condimenteaza dupa gust.
(eu am trecut prin masina de tocat apoi am mixat)




6 comentarii:

  1. Nu am facut pate de casa... Poate am sa ma incumet sa incerc si eu!...

    RăspundețiȘtergere
  2. De mult timp nu am mai facut,asa ca servesc de la tine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Foarte bun.Ne place mult si noua.
      Te pup cu drag si-ti doresc o zi faina.

      Ștergere
  4. Imi place, am sa incerc mai multe variante, chiar si varianta aceasta!! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicios. Felicitari si pentru minunatele torturi.

    RăspundețiȘtergere