luni, 30 mai 2011

Savarine

Ingrediente:
-7 oua,
-7 linguri zahar,
-7 linguri pesmet.
-200ml frisca lichida,
-2 linguri lapte condensat,(nu e obligatoriu)
-sirop din 1 ceasca apa,1 ceasca zahar si o fiola esenta rom,
-jeleu din  jumatate compot de visine(numai sucul) si 1 ligura amidon,pe care le fierbem cateva secunde...
Mod de preparare:
Batem albusurile foarte,foarte bine...
-adaugam zaharul pe rand,nu tot odata si batem pana devine o spuma consistenta...
-adaugam galbenusurile,unul cate unul...
-la sfarsit pesmetul...
Cand s-au racit foarte bine le insiropam,le umplem cu frisca si le ornam cu jeleu si un mot de frisca.
-albusurile spuma
-galbenusurile...


-pesmetul
-jeleul fiert...
-coapte si intoarse cu baza sus...
-frisca batuta in care am adaugat lapte condensat...
-umplute...

6 comentarii:

  1. Ce bune sunt.......o minune,Te pup si iti doresc o saptamana cat mai faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prajitura nr 1 pentru mine(la egalitate cu amandina...)dar stii ca n-am facut niciodata cu pesmet???Cred ca le voi incerca si in varianta asta pentru ca sigur ca sant bune...
    O saptamana plina de tot ce-ti doresti!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata grozav savarinele tale!...reteta pe care o doream foarte mult si care...chiar imi place pentru ca este doar cu pesmet, fara faina, drojdie.... Multumesc si o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super faine si apetisante.Arata bestial.
    Te pup cu drag si-ti doresc o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  5. minunate ti-au iesit Alynusa,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Savarina, prajitura copilariei mele, cu parfum de sirop si care -mi da fiori si acum! Ce placere, si totusi nu am facut niciodata aceasta minunatie. Privesc la fotogtafiile tale si pot spune ca sunt perfecte!

    RăspundețiȘtergere