luni, 27 iunie 2011

Ciorba de ardei umpluti


Eu nu cantaresc nimic cand gatesc ...le prepar din ochi...dar scriu totusi reteta cu aproximatie...

Ingrediente:
-700g carne porc,
-150g orez,
-3 linguri pesmet,
-5 cepe,(eu le dau tot la masina de carne)
-3 linguri bulion,(+2 linguri in ciorba)
-2 morcovi (+unul in ciorba)
-5 rosii,
-sare,piper,
-ardei pt umplut(eu am avut vreo 11 dar am facut si cateva sarmalute)
Mod de preparare:
 Se amesteca toate ingredientele...
-se umple ardeii...si se pune cate un capacel din rosii...si se aseaza in vasul de fierbere...
-peste ardei se aseaza un capac,sa nu se ridice deasupra...
-radem un morcov si tocam miezul de la rosiile ce le-am folosit la capace...
-turnam apa mai mult decat la ardeii clasici...apoi potrivim de sare...
-cand sunt fierti pe jumatate adaugam bulionul...
-se servesc cu smantana si patrunjel verde...
(eu prefer sa adaug patrunjelul cand servesc ardeii,deoarece gustul e mai intens si cel mai important de stiut
patrunjelul fermenteaza foarte repede si strica ciorbele... mai ales pe timpul verii)






Un comentariu:

  1. Am o prietena Doina, locuieste in Rasnov-Brasov, la ea am auzit prima data de ciorba de sarmale.cred ca este buna, zeama in care au fiert atatea bunatati nu poate fi decat foarte buna, nu?

    RăspundețiȘtergere