vineri, 6 mai 2011

Faguri


Se face un aluat curgator (un pic mai gros ca cel de clatite) din:
-8 oua,
-8 linguri zahar,
-8 linguri lapte,
-8 linguri ulei,
-1 plic mic amoniac,
-sare,mirodenii.
-faina cat sa iasa in aluat curgator ,mai grosut.
CREMA

-1 cana zahar pudra,
-1 pachet margarina,
-2 galbenusuri,
-2 albusuri batute spuma,
-cacao,
-rom sau vanilie
Se desface pachetul de margarina cu mixterul,
-apoi se adauga zaharul pudra ,galbenusurile si cacaoa
La urma cand nu se mai simte zaharul in crema ,
se adauga albusurile batute spuma
Daca vi se pare ca sa taiat crema,dati la rece sau puneti 2 linguri cu nuca macinata
merge si cu ea taiata

Sa va arat improvizatia mea
Am pus aluatul intr-un pet al carui dop l-am gaurit,
cat sa pot doza aluatul mai usor.


7 comentarii:

  1. Noroc ca am vazut-o pe bloggercom!Iar cu ustensila minune ce frumoase ti-au iesit...Cred ca sant foarte buneeeee si mi le imaginez si fragede....
    PUPICI!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Petronela!da sunt foarte bune!
    si eu te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. am facut reteta sunt super mmmmmmmmmmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt super mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  5. arata super ami doream de mult reteta cu siguranta le vor place copiilor mersi pa

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bune să știți!!:) :) :) :) niammm...!!!

    RăspundețiȘtergere