sâmbătă, 4 februarie 2012

Tort pian

Acest tort l-am facut pentru o scumpa domnisoara care implineste 14 ani.
La multi ani Ana Maria!
Sa cresti mare si sa ai mult noroc in viata!








26 de comentarii:

  1. suuuperb...cred ca e cel mai frumos tort ce ai facut pana acum!
    felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multMichelle!
      De data aceasta si eu am fost multumita de rezultat....

      Ștergere
  2. wow cel mai tare instrument muzical si se si poate manca ! una maravilla xd

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte, foarte frumos ti-a iesit.Cred ca a fost tare incantata.
    Te pup cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este super frumos.Nici nu-ti vine sa-l tai.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa cum a zis si Michelle..cred ca este apogeul torturilor tale de pana acum(oi fi si putin subiectiva :) ) dar ti-a iesit super, super fain...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Waw, am ramas fara cuvinte! Felicitari, e perfect.

    RăspundețiȘtergere
  7. Alynusa, am ramas fara grai!! O minunatie! Superb!!!! PupiceI!

    RăspundețiȘtergere
  8. L-am vazut pe net dar am intrat sa-l vad mai deaproape....e minunat....cata munca si cat de mult te-ai specializat!!!!Nu mai pot fura nimic de la tine :((((
    Felicitari!!!!!Te pup si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Petronela esti tu o draguta!!!!
      Cat despre invatat...eu asa cred ca nu ne ajunge o viata sa invatam tot...

      Ștergere
  9. Multumim mult! A fost o surpriza pentru fiica mea si a fost foarte incantata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Adriana ,ma bucur ca Ana a fost incantata!!!
      Sa fie sanatoasa si sa va bucurati de realizarile ei!!!!!

      Ștergere
  10. Doamne cat este de frumos!Felicitari Alynusa!

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumos !
    Cat costa ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc anonim!!!
    In legatura cu pretul ce sa-ti spun?eu fac torturi din placere pentru familie si prieteni.

    RăspundețiȘtergere