luni, 6 iunie 2011

Muffins cu dulceata de salcam si iaurt


Ingrediente:
-6 oua,
-250g zahar,
-2 linguri dulceata de salcam,(se poate inlocui cu miere de albine)
-esenta de rom si vanilie,
-300ml iaurt (chisleag) am pus eu
(se poate inlocui cu lapte batut)
-200ml ulei,
-500g faina
-1 plic praf de copt,
-1/2 plic amoniac (care l-am stins cu suc de lamaie)
Mod de preparare:
-amestecam ouale cu zaharul pana se topeste in proportie de 80%
-adaugam dulceata,laptele acru si uleiul....
-la sfarsit punem faina,praful de copt ,amoniacul ,romul si vanilia...
-rezulta un aluat un pic mai gros decat cel de clatite...
-dupa coacere si racire se pot decora cu frisca,dulceata sau  crema dorita...











13 comentarii:

  1. woow ce fain au crescut...cred ca sunt deliciosi....mmmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mare drag te invit sa raspunzi Provocarii Dulce Romanie pe care o gazduiesc pe blogul meu luna aceasta. Ingredientele propuse sunt menta si ciresele.. pline de inspiratie cred eu ;) Multumesc anticipat. o seara buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatate si cata munca. Oricum, Alynusa, o prajiturica am si eu?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase le-ai motat,si sant foarte tentante dar despre gustul dulcetei de salcam nu pot zice nimic caci nu am mancat niciodata,doar dulceata de trandafiri care facea mama mea si era minunata!
    Te pup si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bine arata,tre' sa fie foarte buni!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Michelle multumesc!au fost foarte buni!
    Antonina multumesc de invitatie!
    gratziela si mai multi!!!
    felis multumesc!
    Criss multumesc!
    Nela multumesc!
    Petronela, dulceata de salcam seamana la gust cu mierea de albine.
    Flory multumesc!
    va pup pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wooow, frumoase si delicioase!... cu dulceata de salcam...sigur sunt foarte bune! imi pare rau ca nu m-am desteptat mai devreme sa fac si eu dulceata de salcam...deh,poate la anul. O zi cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari, sint superbe ca decor si sigur gustoase. Te trec in listuta mea, pentru ca de citeva saptamini google nu ma lasa sa "urmaresc" alte bloguri. Dau click dar nu se intimpla nimic...

    RăspundețiȘtergere
  9. Alinusha ce bunatati vad eu la tine pe blog,am facut si eu dulceata de salcam si este delicioasa,iar de mufinsi imi pot imagina gustul lor delicioooos.Sunt foarte foarte frumoasee !!

    RăspundețiȘtergere
  10. Numai bunatati faci , Alynusa ..
    ff bune
    aspectoase , si gustoase , ... nu poate fi nimic rau si ce compozitzii pui , si multa dragoste
    Mama mea +ELENA+, facea sirop din flori de salcam...
    era asha de bun , il fierbea , iesea ca mierea de albine la culoare shi gros ,dulce shi parfumat ... se beia , pahar dupa pahar cu apa minerala...
    fierbea int-o oala , ( am de inox de 9 kg ) multe flori de salcam , apa , cat cuprindea , pana se muiau florile .
    o strecura , prin tifon , masura cate pahare de apa iesea atatea pahare de zahar punea , shi le punea iar la fiert , storcea zeama de lamaie la urma , shi fierbinte il punea in sticle ( sa fie cu atentie fierberea , ca daca se raceste , shi este prea legat , nu mai curge din sticla ) , ca la siropul de petale de trandafiri ...
    Sanatate
    Bucurii , clipe dulci si parfumate .
    Rodica , RE , ITALIA
    stefania_rodica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere