luni, 11 aprilie 2011

Alba ca zapada bicolora

Am facut o alba ca zapada un pic mai diferit de cea clasica dar foarte buna...

-2 oua
-9 linguri zahar
-9 linguri ulei
-9 linguri lapte (sau apa minerala)
-jumatate lingurita amoniac ,stins cu lamaie
-faina cat cuprinde
Se face un aluat potrivit de tare din toate ingredientele de mai sus

Aluatul l-am dat in doua,o parte am lasat-o alba iar in cealalta am pus cacao.
Crema am dat-o in doua,in jumatate am pus zeama si coaja de lamaie iar in cealalta cacao si esenta de rom..
Am ornat cu crema alba blatul maro si cu crema maro blatul alb..

Crema;
-250g zahar
-500 ml lapte
-8 linguri faina
-1-2 lamai in functie cat de acrisor va place
-coaja de la o lamaie
-1 pachet margarina
Se pune la fiert zaharul ,laptele si faina.
Cand sa racit ,se adauga margarina si lamaia(eu am pus-o de fierbinte in crema)





4 comentarii:

  1. Ooooooo de cat timp n-am mancat ALBA CA ZAPADA...
    Arata excelent,te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place la nebunie aceasta prajitura, si vorba Petronelei, cred ca am cativa ani de cand nu am mai facut asa ceva, iar ideea cu amestec de cacao este minunata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Moammma Alynusa, ce pofta mi-ai facut.As manca jumatate de farfurie.
    Te pup cu mult, mult drag si-ti doresc o zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult fetelor!
    Sunteti dragute!
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere