joi, 10 martie 2011

Ciorba radauteana cu perisoare



Am facut o ciorba radauteana un pic mai diferit.
Stiti ca pieptul de pasare oricat l-ai fierbe este inecacios, de aceia am facut ciorbita altfel.
Incercati si nu o sa va para rau,e super buna.
Cei care nu mananca ciorba de burta, ciorbita aceasta o poate inlocui cu succes.

Ingrediente:
-4l zeama de carne (eu am folosit 4 spete de gaina cu tot cu aripi pe care le-am fiert in 4 l apa)
-1 piept,
-400ml smantana,
-3 cepe, 2 mari si una mica,,
-2 morcovi,
-2 oua intregi,
-1 felie mai groasa de paine,
-5-6 catei de usturoi,
-6 galbenusuri,
-delicat
Supa mea a fost mai concentrata,de aceia am fiert cepa si perisoarele asa:
In 1.500ml apa am pus la fiert cele 2 cepe mai mari taiate marunt.
Dupa ce a dat un clocot am pus perisoarele facute din:
pieptul de pasare,( dat de 2 ori prin masina de tocat),impreuna cu painea inmuiata in lapte si ceapa cea mica,dupa aceia am adaugat cele 2 oua intregi si am potrivit de sare
Cand perisoarele erau aproape fierte am adaugat morcovul dat pe razatoarea mica si supa de carne.
Daca supa nu este grasa puneti un pic de ulei(eu nu am pus caci supa era destul de grasa)
Am mai fiert 2-3 minute dupa care am oprit focul.
Intrun vas mai mare am pus galbenusurile,smantana si usturoiul pisat,amestecam si luam cate un polonic de ciorba si punem peste ele,pana aducem la aceiasi temperatura,nu turnam direct in oala caci riscam sa se ,,taie'',potrivim de sare.
Servim cu zeama de lamaie sau otet si ardei iute.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu