miercuri, 14 septembrie 2011

Tocana de legune

Ingrediente:

-1kg morcov,
-1kg ceapa,
-1.5kg rosii date prin separator,
-1 borcan mic de bulion,
-3kg gogosari,
-10 linguri orez crud,
-500ml ulei,(merge si mai putin)
-sare dupa gust(2 linguri mai mici)
-frunze de telina.
Mod de preparare:

Ceapa taiata se pune in uleiul incins...
-adaugam morcovul dat pe razatoare..
-gogosarii dati prin masina de tocat...
-sucul de rosii...
-fierbem pana cand uleiul iese deasupra apoi punem bulionul si sarea...
-la sfarsit adaugam orezul (fiert),si frunzele de telina..
-lasam din nou la fiert la foc mic in jur de 20 minute amestecand mereu,pana se alege uleiul ...
-punem in borcane(fara frunzele de telina,caci ele amarasc)si fierbem borcanele pe baie de aburi 30-40 minute...le scoatem din cratita a doua zi...









13 comentarii:

  1. Foarte apetisanta aceasta tocana. Am sa tin cont de ea caci pare grozava pentru la iarna. Nu stiam de ea.
    pupici,

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte, foarte faina.Te pup cu mult drag Moldoveanco.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu tot la acest capitol sunt(cu zacusca).Arata foarte bine,de buna nu mai zic.Pupici!Daca iti face placere,vino si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna , si eu pregatesc dar putin diferit, anul acesta nu mai fac , poate la anul! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mamma mia, ce bunaciune... mi-as linge buzutele daca as avea la ora asta sa ung o felie de piine...

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie sa fie tare buna eu i-as fi pus mai mult orez...dupa gustul meu.
    Tare mi-ar placea sa vad camara ta cu toate bunatatile pe care le-ai facut....
    Pup si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata tocana ta!Eu nu am facut si tu ai prea multe borcane:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmmmm... cat de apetisant arata!!!! Vreau si eu... Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Este delicioasa ! Am facut doua portii .

    RăspundețiȘtergere