vineri, 16 septembrie 2011

Gogosari la rece


Ingrediente:
-7kg gogosari,(cantariti curatati de seminte)
-1l otet,
-1kg zahar,
-7 linguri sare,
-foi de dafin,boabe de piper,boabe de mustar...
Gogosarii taiati in 4 spalati si zvantati(eu ii las cateva ore pe o fata de masa, afara unde adie vantul si nu bate soarele)...ii asezam in straturi cu  zaharul si sarea...deasupra turnam otetul...
-lasam gogosarii pana a doua zi amestecand din cand in cand,ca zaharul si sarea sa se dizolve...
-a doua zi ii punem in borcane si completam cu sucul lasat...







8 comentarii:

  1. Gata,m-am hotarat!!!In noiembrie vin in Romania si ma opresc direct la tine in camara....destul am salivat pana acum...si mai am o camara de vizitat...asa ca e numai vina ta!!!
    Te-am pupat si-ti doresc o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alynusa, este o idee minuntata! Ce nu-mi place cand fierb otetul cu restul, miroase intepator in bucatarie. Ce nu am inteles daca, dupa ce ii pui in borcane, ii fierbi la baia de abur, sau raman asa...
    cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna reteta, inca nu am incercat la rece! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult fetelor!!!
    Diana ies chiar foarte gulci...iar otetul ramas de la ei il folosesc pentru salata orientala sau alte dresinguri...e foarte bun!!
    Multumesc tuturor pentru vizita!!
    Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere