vineri, 8 aprilie 2011

Ciuperci umplute



Aceasta reteta a vazut-o sotul meu la televizor...a notat-o si iata ce a iesit:
Dupa parerea mea aceste ciupercute merg si ca aperitiv, umplute cu icre sau alte paste...

Ingrediente:
-12 linguri apa,
-3 linguri untura,
-un varf cutit sare,
-100g faina,
-4 oua,

Se umplu cu crema de vanilie, budinca de vanilie sau frisca (dupa preferinta).
Se glazureaza cu ciocolata si nuca de cocos...
Mod de preparare:
 -apa,sarea si untura se pun la fiert...
 -cand incepe a fierbe inlaturam vasul de pe foc si adaugam faina...
 -dupa cateva minute de racire adaugam ouale,pe rand nu toate deodata....
(consistenta aluatului trebuie sa fie un pic mai mare decat la cel de eclere)
 - cu ajutorul fainii,facem mici bastonase pe care le coacem in forma de ciupercute...
 -dupa ce se racesc,cu ajutorul unei scobitori facem un mic locas in palaria ciupercutei pe unde sa o umplem.
 -apoi o glazuram.











10 comentarii:

  1. Ce minunatie....ciupercute elegante si vesele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa fie foarte bune,arata foarte bine!Un dulce de efect!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine ciupercutele. Deci ai si forma speciala. Chiar ma intrebam cum le-ai facut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata Alynusa ,si eu am vazut reteta la tv .Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Sunt superbe , de unde ai luat forma?

      Ștergere
    2. forme se gasesc la obor in bucuresti

      Ștergere
    3. o sa merg si eu la obor sa caut.sper sa gasesc!sunt gravida si imi doresc tare mult sa mananc prajitura asta,pe care o adoram cand eram mica!

      Ștergere
  6. Forma o am de la soacra mea...dar se gasesc forme de ciuperci,faguri, nuci si in comert sau piete...sunt cam scumpe dar eu cred ca se merita...

    RăspundețiȘtergere