joi, 12 ianuarie 2012

Cadou de Craciun

Am ramas datoare cu postarea cadourilor de Craciun primite de la prietene virtuale pe care nu le-am vazut niciodata dar in acelasi timp parca le cunosc de o viata!!!
Nu va puteti inchipui ce bucurie  poti avea cand in posta gasesti o felicitare de la cineva care se afla la mii de kilometrii distanta....sau cand primesti un cadou de la o persoana pe care nu o cunosti...
Anul trecut am fost o norocoasa si am primit foarte multe cadouri.
Va multumesc pentru tot!!!Va multumesc pentru prieteniile voastre!!!

Cadou primit de la Micul din Tg Mures, care e o persoana deosebita si sufletista!!!.
O minunata fructiera de care sunt super incantata si o flosesc nu numai la fructe...decupatoare inimioara,bomboane decorative,ciocolata,un vin bun si felicitarea.
Multumesc draga mea!!!



 De la Happy din Australia am primit, atentie ,,prin posta''o pereche de cercei,un pandantiv si o felicitare.Multumesc din suflet draga mea!!!

De la Felis din Bucuresti o felicitare cu baietelul ei frumos.Multumesc Felis!!!!

De la dn-a Ghiocel din Hunedoara o frumoasa felicitare!Multumesc dn-a Ghiocel!!!

De la doly din Suedia o simpatica felicitare!Multumesc mult doly!!!




6 comentarii:

  1. La ce suflet mare ai tu, nu sunt destule cadouri pe lumea asta! Te pup cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alynusa cu multa, multa placere pentru tine, cu drag.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede ca ai o "inima mare" si-un suflet bun, altfel nu ai avea atit de multe prietene. Felicitari si la cit mai multe prietene !!! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti sanatoasa! le meriti din plin pe toate !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Intradevar,trebuie sa fi o persoana minunata din moment ce atatea persoane te apreciaza!Te pup!

    RăspundețiȘtergere