joi, 17 martie 2011

Cornulete cu untura si bors


Ingrediente aluat:
-2 cesti untura curata (500g)se poate inlocui cu unt
-1 cesca bors acru
-2 plicuri drojdie uscata sau 2-3 cuburi drojdie proaspata...
sare,faina cat sa rezulte un aluat ca de cozonac
coarja de portocala

Umplutura
gem cu nuca
rahat

Zahar pudra pentru pudrat

Peste untura din vasul de framantat se pune borsul incalzit
drojdia uscata se amesteca cu faina, sarea apoi se adauga peste bors si untura...framantam....(drojdia proaspata se dizolva in bors...
cand aluatul a crescut se fac cornuletele...




12 comentarii:

  1. buna ...ce vreau sa te intreb....dorjdia uscata nu o pot inocui cu cealalta ...???

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna si bine ai venit pe blogul meu!
    sigur ca poti inlocui drojdia uscata cu cea proaspata....cu precizarea ca trebuie sa o dizolvi in borsul cald...

    RăspundețiȘtergere
  3. da zahar nu mai pui in aluat?ce bucatareasa desteapta esti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha,ha,ha..sunt desteapta normal...
      Asa e reteta anonimo de la Iasi:))))
      Umplutura si pudratu fac cornuletele foarte dulci...incearcale inainte sa arunci cuvinte urate...

      Ștergere
    2. Ai dreptate Alynusa,nu se pune zahar in cornuletzele astea ar fii prea dulci.Felicitari.

      Ștergere
  4. E vero ca nu se pune zahar cornulete,,,,,Maine le fac si eu ca nu am mai mankt de 10 ani����������

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vreau sa le fac acum,dupaia va scriu cum au iesit!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mamica mea înlocuia borșul cu vinul alb...sunt foarte gustoase si asa...

    RăspundețiȘtergere