vineri, 1 aprilie 2011

Cannelloni cu carne si ciuperci


Ingrediente:

-300g carne
-400g ciuperci(creasta cocosului)
-1 ceapa mare,
-2 oua,(unul in umplutura unul de ornat)
-3 linguri pesmet,
-100g cascaval,
-200g branza de burduf,(100g in umplutura,100 de ornat)
-3 linguri bulion,
-50ml ulei.
-condimente:cimbru,praf de usturoi,sare,busuioc...

Mod de preparare:

Carnea,ceapa si ciupercile le-am dat la masina de tocat...
le-am pus la calit in ulei amestecand continu pana a scazut tot surplusu de apa...
-am dat compozitia la racit...apoi am daugat in ea un ou,condimetele,pesmetul, 1 lingura bulion,si 100g branza...
-am umplut cannelloni i-am asezat in tava, am pus peste ei 2 linguri cu bulion desfacut in 400ml apa si putina sare...
-am tinut tava in cuptor 40 minute (tava trebuie acoperita cu folie de aluminiu....
-dupa 40 minute am scos tava , am batut un ou cu 100g branza si cascavalul ras apoi am turnat in tana...am mai bagat tava 5 minute in cuptor de data aceasta ne acoperita..








Un comentariu: