sâmbătă, 30 iulie 2011

Prajitura turnata cu branza



Aceasta prajitura am luat-o de pe blogul lui Micul pe care o pup!
am adus mici modificari la ea....
Incercati-o,e foarte buna!!

Ingrediente:

-18 linguri faina,

- 18 linguri lapte,

- 18 linguri ulei

- 16 linguri zahar,

- 4 oua

- 1 1/2 plic praf de copt,

-un varf cutit sare.

Pentru umplut:

- 750 g branza de vaca

-3 oua,

- 250g zahar,

- vanilie,rom

- coaja de lamaie

-stafide,

-2 linguri gris.

Se bat ouale cu zaharul, laptele si uleiul, apoi se adauga faina in care am amestecat praful de copt.
Pentru umplutura se amesteca branza cu ouale,zaharul, vanilia,romul, coaja de lamie si grisul.
Jumatate din aluat se toarna in tava, se baga la cuptor pana se coace pe jumatate, se scoate, se presara o lingura de gris,se intinde branza si se toarna apoi cealalta jumatate de aluat.
Se baga la cuptor pana se aureste.
Pudram si o taiem dupa racire.








5 comentarii:

  1. faina ti-o iesit...noroc ca am s eu ca altfel--muream de pofta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata, am venit dupa miros! Pupici si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Grozava!!!...pufoasa si delicioasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna,eu am facut cu mere si se numeste prajitura cu 18(asa se cheama in Practic in bucatarie)si se poate face si cu nuci.Eu am facut-o mereu cu mere,caci stii ca aici cu branza-i foarte greu.
    Ti-a iesit superrr si cred ca-i o bunatate!
    Pupici si o saptamana placuta iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa o fac si eu maine caci arata foarte bine!!!!!!

    RăspundețiȘtergere