duminică, 17 aprilie 2011

Oua rosii


Va arat cum fac eu ouale rosii...

Spalam ouale (eu le spal cu pur de vase), le clatim bine,apoi le  fierbem la foc mic...
-dupa ce s-au fiert nu le scoatem sa se raceasca ci le lasam tot in apa fierbinte...
-scoatem numai 3-4 cat vopsim odata.
-ungem o farfuriuta cu ulei(ne ajutam de o pensula)
-presam frunza pe farfuriuta cat sa prinda un pic de ulei pe ea...
-asezam frunza pe oul fierbinte...
-apoi legat strans intr-un dres... il tinem in vopsea 5 minute...
(vopseaua preparata dupa instructiunile de pe plic)
-dupa ce le scoatem ,inlaturam ciorapul si frunza apoi ungem ouale cu ulei sau slanina....











4 comentarii:

  1. Sint extraordinare ouale asa le faceam si eu la Iasi dar aici nu stiu ce fel de vopsea voi gasi...Oricum m-ai ambitionat anul asta si ma voi zbatea sa gasesc vopsea si daca le voi face le voi posta!
    Te pup si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. toate sant frumoase in felul lor,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor!
    Petronela,eu zic sa incerci cu orice vopsea...nu conteaza de care e....eu aici le-am vopsit cu cea mai ieftina vopsea...

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumina invierii Domnului nostru Isus Hristos sa va lumineze fiecare clipa din fiecare zi!
    PASTE FERICIT!

    RăspundețiȘtergere