joi, 17 martie 2011

Painite cu masline


Ingrediente aluat:

-500 g faina
-1 cub de drojdie proaspata
-1 lingurita sare
-250 ml lapte
-1 lingurita zahar
-2 linguri ulei
-100 ml apa
(reteta de la painea lui Criss)

Ingrediente umplutura:

-400g masline fara samburi si tocate,
-2 legaturi foi de ceapa,
-un pic de marar
-un pic de busuioc
-50ml ulei,(nu mai mult)
o lingura de ulei aromat,pentru uns painitele...

Din ingredientele de mai sus am facut un aluat pe care l-am lasat la crescut...

ceapa taiata marunt am calit-o numai cat sa scot apa din ea...

dupa care am luat-o de pe foc si am adaugat maslinele,mararul si busuiocul...

am intins foaiea,am pus compozitia si am modelat painitele

le-am asezat in tava le-am uns cu ulei aromat si apoi le-am introdus la cuptor...
se mai poate adauga ardei rosu...(aici varianta cu ardei)                                                                                


iar aici umplute cu pasta de ardei si salam(gen pizza)



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu