marți, 12 aprilie 2011

Poale'n brau


Ingrediente aluat:
-1 kg faina,
-1 ou,
-200ml lapte,
-400ml apa,
-coaja de portocala,
-4-5 linguri zahar,
-jumatate lingurita sare,
-2 cuburi drojdie,
-100ml ulei.

Ingrediente umplutura:
-1kg branza
(eu folosesc jumatate branza dulce si jumatate branza sarata)
-coaja de portocala,
-esenta de rom,
-zahar(cat vreti de dulce)
-3 oua.

Mod de preparare aluat:
 Peste faina punem un ou si coaja de portocala...
-amestecam apa cu laptele...il punem la incalzit si dizolvam drojdia,zaharul si sarea...
-turnam amestecul peste faina...framantam...iar la sfarsit desfacem aluatul cu 100 ml ulei...
-lasam 30-40 minute la crescut.

Cat creste aluatul facem umplutura:
-amestecam toate ingredientele de mai sus mai putin zaharul....
(zaharul inmoaie branza si nu se mai poate lucra cu ea)
eu prepar numai cate 3 linguri cu zahar ...o folosesc dupa care prepar din nou.







3 comentarii:

  1. Sunt placintele care sunt legate de copilaria mea, vacante la bunici. Bunica imi facea cele mai bune placinte din lume! Si, au trecut foarte multi ani de atunci, dar imi aduc aminte de mirosul extraordinar ce-l imprastiau in bucataria de vara a bunicii.
    Minunate!
    O seara buna, daca inca nu te-ai culcat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Moammma ce pofta mi-ai facut.As manca o tona.
    Te pup si-ti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere