vineri, 4 martie 2011

Rulouri cu vanilie



Ingrediente aluat:

-250 ml ulei,
-250 ml bors,
-2 cuburi drojdie,
-faina cat cuprinde(aproximativ 800g)
-un pic de sare.

Crema:

-1L lapte,
-8 galbenusuri,
-8 linguri (cu varf) faina,(eu am pus 4 linguri faina, 4 amidon)
-400g zahar,
-vanilie( am pus 2 pachete mai mari)
Se amesteca toate ingredientele(in afara de vanilie):galbenusurile,zaharul si faina (peste ele punem laptele cald)
si fierbem crema pe baie de aburi,cand sa racit se adauga vanilia.
Eu am pus in plus si jumatate pachet de margarina)

Mod de preparare:
In borsul cald dizolvam drojdia,apoi turnam uleiul,sarea si completam cu faina pana rezulta un aluat ca de paine...
Intindem foaiea subtire (sa se vada blatul de lucru prin ea),taiem fasii inguste cat lama de cutit
si rulam pe forme sau tiji de porumb....
Ingredientele.
Borsul,drojdia,uleiul si sarea...
Aluatul rezultat
Formele si tijile de porumb...
Aluatul crescut...
Taiat fasii...
In tava...
Scoase din cuptor...

Crema de vanilie...
Si rulourile umplute...

2 comentarii:

  1. astea imi plac mie mult...
    felicitari pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru blog ,de ceva timp cautam reteta asta...dar pacat ca nu am bors!!!
    Te-am pus la preferite asa ca...pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere