miercuri, 3 august 2011

Vinete la congelator

Poate multe dintre voi faceti la fel,dar totusi postez si eu procedeul meu de copt vinete...
-fac un foc bun la gratar(las sa se adune jar multisor),imprastii jarul uniform in gratar,apoi peste el pun lemne de fag dar crapate mai marunt(sa se aprinda repede)
-cand lemnele au luat foc pun gratarul si vinetele...
coc vinetele pe flacara deschisa

poate va intrebati de ce pe flacara?aici e secretul,pe flacara deschisa vinetele raman albe
uitati exemplu
le curat apoi le las un pic la racit,
dupa care le pun intr-un tifon si pe culme la scurs...cat se scurg acestea eu coc altele...
dupa ce s-au scurs bine le pun in pungi si apoi la congelator...



7 comentarii:

  1. Thank you! That's a great idea, I didn't know that eggplants can be frozen. I'm going to try it. Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salata de vinete este preferata mea !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte harnica si gospodina!!!Daca am vazut bine,ai copt 2 saci de vinete???Cred ca adunat n-am copt in viata mea 2 saci!Felicitari!!!!
    Pupici,o zi buna si...spor la umplut camara!

    RăspundețiȘtergere
  4. super prezentare,un frumos exemplu pentru tinerele gospodine

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc fetelor!
    Petronela asa pun in fiecare an...acestea sunt de anul trecut...
    Va pup pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  6. super faine vinetele tale..imi place ca raman albe..

    RăspundețiȘtergere