joi, 26 mai 2011

Kurtos



Dupa reteta de aici am facut acesti kurtosi:
Dispozitivele sunt facute din tuburi de carton . Le-am invelit in folie de aluminiu, am uns folia cu putin ulei si am infasurat aluatul.

Ingrediente:
-500g faina
-100 g unt
-2 oua
-120 g zahar
-1 plic zahar vanilat
-200 ml lapte
-1 cub drojdie

Sirop:
-100 ml apa
-200 g zahar
-1 plic zahar vanilat

Optional, nuca macinata sau cocos

Aluatul il infasuram pe suluri, ungem cu sirop kurtosurile, apoi le tavalim prin nuca macinata.
Coacem 25 minute.












6 comentarii:

  1. Ce bine ti-au iesit....vreau si eu unu :) Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce buni trebuie sa fi fost....eu cand vin in Romania cu masina,pe traseul cluj-Iasi tot timpul imi cumpar Kurtos (nu-mi amintesc acum localitatea)si am mai gasit si la Iasi cu ocazia unor sarbatori.Oricum nu ma incumet sa-i fac.Felicitari ca i-ai facut!!!
    Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, cat de mult imi plac! Foarte buna ideea cu tuburile de carton, eu le aruncam dar de acum am sa le pastrez ca poate...voi reusi sa fac si eu deliciosii kurtosi. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Michelle mersi mult!
    dn.Ghiocel cu cea mai mare placere!
    Petronela si eu te pup!
    nely incearca-i nu o sa-ti para rau...te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alinuta,ce-mi plac !!! mor dupa gustul lor,mi-ai facut o pofta,trimite-mi si mie :-)))cand mai faci,abia astept ziua orasului vin de la Targu Mures cu tarabele fac niste kurtos de milioane

    RăspundețiȘtergere