miercuri, 11 mai 2011

Prajitura cu mar crud si crema de vanilie


Ingrediente blat:

-6 oua,
-6 linguri zahar,
-6 linguri ulei,
-6 linguri faina,
arome(eu am pus coaja de portocale)

SIROPUL:
-1 ceasca zahar,
-1 ceasca apa,
-1 vanilie mare,
-un varf de lingurita cu scortisoara

Peste blat:
-10 mere,
-1 lingura zahar,
-1 lingurita scortisoara.

CREMA
-1 plic crema de vanilie,din comert
-250ml lapte,
-2 linguri zahar

Peste crema 250ml frisca,

Mod de preparare:
-se bat albusurile spuma foarte bine....

-se adauga cele 6 linguri de zahar,pe rand...
-coaja de portocale si gelbenusurile...
-uleiul si faina

Merele curatate se dau pe razatoarea cea mai mica(nu se storc de suc)
-peste mere adaugam lingurita de scortisoara si lingura de zahar...
-se lasa merele deoparte...si facem crema dupa instructiunile de pe plic...
Montam prajitura:
-blatul...+siropul...+merele...+crema...+frisca













8 comentarii:

  1. Am salvat reteta pentru ca imi place foarte mult aceasta prajitura. Multumesc si o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Nely!esti draguta!
    incearc-o,nu o sa-ti para rau...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare foarte proaspata si ...racoroasa!!! cautam ceva cu mere ,dar...n-am frisca in casa altfel as fi facut-o azi!Oricum zilele astea o fac caci daca nu mi se strica merele.
    Pupici si multumesc de reteta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamnne Alynus, poate sa arate si asta si amandina.As manca cate o tava din fiecare la ce foame vad acum.
    Te pup cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e Petronela,o prajitura racoroasa...nu foarte dulce...foarte buna...
    Te mai astept Petronela!
    Micul mersi mult!si eu te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos le ornezi, iar prajitura asta imi face cu ochiul. Merele crude sunt minunate pentru ca nu-si pierd din vitamine.
    Te pup, si o seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gratziela,Nela multumesc mult,sunteti dragute!

    RăspundețiȘtergere