luni, 18 iulie 2011

Fasole pastai conservata pentru iarna


Ingrediente:
-fasole,
-sare pentru muraturi,
-aspirina.
-apa,

Mod de preparare:

-spalam si taiem fasolea...
-o asezam intr-o cratita si turnam apa peste ea cat sa o acopere (o masuram si in functie de apa punem sarea(la 1 litu apa o lingura sare)...
-dam fasolea in clocot 3-4 minute nu mai mult...
-o scoatem din apa si o lasam sa se raceasca numai cat sa suportam mana pe ea...
-o punem in sticle sau borcane,completam cu apa in care am fiert-o ....adaugam cate o aspirina la fiecare sticla,(ale mele sunt de 750ml) capsam si fierbem sticlele pe baie marina invelite in panza sa nu se sparga la fier...
-fierbem 30 minute,dupa care oprim focul si le lasam sa se raceasca in cratita...

Spalata si taiata

-la fiert

-la racit

-in sticle
-la baie marina
-gata de asezat pe raftul din camara.

12 comentarii:

  1. ce bune sunt la iarna conservele astea..mmmm

    RăspundețiȘtergere
  2. O minunatie! Su eu am inceput sa le pregatesc pentru iarna, dar le congelez.
    Pupici, si o seara foarte placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare bune, am pus si eu! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. super ,ce gospodina esti,sigur e plina camara ta

    RăspundețiȘtergere
  5. La iarna ma prezint sigur la tine...si ma astepti si cu mujdei...si cu mamaliguta...
    Pupici si...pe la iarna(glumeam)

    RăspundețiȘtergere
  6. la ce cantitate se pune o aspirina? au un litru sticlele sau mai mult?

    RăspundețiȘtergere
  7. ai dreptate Michelle....

    gratziela,Adela,Ina,va pup!

    Petronela te astept cu drag!

    anonim sticlele mele sunt de 750ml...

    mellissina köszönöm!

    RăspundețiȘtergere
  8. buna ziua,
    am o intrebare:cand se va folosi la mancare,zeama in care au stat se arunca?!?

    RăspundețiȘtergere
  9. La mancare se adauga odata cu zarzavatul iar zeama se poate folosi si ea....

    RăspundețiȘtergere
  10. astazi merg la piata ,cumpar pastai si .....aplic reteta!!!!

    RăspundețiȘtergere