luni, 21 noiembrie 2011

Melcisori cu branza



Dupa o retet foarte asemanatoare cu a lui Micul,prietena mea de suflet,am realizat si eu acesti melcisori...

Ingrediente:
-400g aluat foietaj din comert,
-200g branza telemea semisarata,
-1ou,
-1 lingura gris,
-1 ceapa rosie calita in 2 linguri ulei de masline,
-1 lingura sos picant(preparat de mine).
-1 lingurita boia dulce,
-cimbru

Mod de preparare:
-pe foaia de aluat am intins compozitia, am rulat apoi am lasat aluatul sa se odihneasca la rece 30 minute...
-am taiat rondelele cu un cutit foarte ascutit,apoi le-am copt.








6 comentarii:

  1. Hm ceva delicios avem noi aici! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ai unul si pentru mine?Sunt tare frumosi.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Melcisori sarata, hmmm, ce buni... Eu vin cu berea, daca dai la schimb melcisori... Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faini ! arunca si la mine cativa !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt cu aluatul meu preferat si nu i-am incercat:(
    Arata fff bine!

    RăspundețiȘtergere