vineri, 6 mai 2011

Muffins cu mere,zmeura si menta


Ingrediente:

-3 oua,
-15 linguri zahar,
-10 linguri ulei,
-2 danone,
-4 linguri smantan,
-2 praf de copt (plicuri mici )
sau unul normal
-2 vanilii,
-coaja de la o portocala,
-12 linguri faina
Mod de preparare:

Se bat ouale cu zaharul,apoi se adauga pe rand uleiul,danonele,smantana,vanilia,coaja de portocala si la urma faina amestecata cu praful de copt...

In formele dorite punem cate o lingura din compozitie,asezam fructul dorit apoi le umplem(nu drept pline caci ele cresc)

In cazul mentei:tocam menta si o amestecam in compozitie...







7 comentarii:

  1. Ce bunaciuni Alynusa, mi-ai facut pofta.
    Te pup si-ti doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Micul!
    draguta ca intodeauna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuza-ma ca te intreb dar am un dubiu:nu-i prea mult 2 prafuri de copt???In rest imi place combinatia cu menta si zmeura,n-am gustat-o dar cred ca-i o minunatie!
    Te pup si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Petronela nu ma deranjeaza ca ma intrebi,ba din potriva ma bucu!
    am omis sa specific acolo ca sunt plicuri mici...de aceia am pus 2...
    Te mai astept si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca sunt tare bune! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere