luni, 20 iunie 2011

Soia cu sos de cepa si rosii (de post)

Ingrediente:
-100g soia (eu am folosit soia pentru snitele)
-6 cepe,
-6 rosii,
-2 linguri bulion,
-50 ml ulei,
-sare,piper.
Mod de preparare:
Fierbem soia numai 15 minute, apoi o scoatem din apa si o mutam intr-o tigaie unde o prajim cateva secunde pe o parte si cealalta....
-adaugam ceapa  si turnam imediat apa aproximativ 300ml apa...
-dupa cateva minute punem si  rosiile care le-am oparit,le-am curatat de coaja si le-am tocat...
-cand ceapa si rosiile sunt fierte adaugam bulionul si sarea.
Servim cu mamaliga.
Desi  nu suntem mari amatori de soia,aceasta mancare ne-a placut foarte foarte mult.







Un comentariu:

  1. Soia,soia... de cand sant aici n-am mancat si nici nu cred ca am vazut prin magazine.Mi amintesc ca pe vremea posturilor magazinele erau pline tot felul de soia,dar aici nu se posteste si eu nu am vazut!!!Trebuie sa fie buna,eu am mancat preparate din soia in Romania si-mi placea!!!
    Te pup si o saptamana placuta!!!

    RăspundețiȘtergere