miercuri, 13 aprilie 2011

Tiramisu fara ou



Reteta e preluata de la o buna prietena Michelle
Ingrediente:
-500 gr mascarpone,
-400 ml frisca lichida,
-250ml cafea tare
-150 gr zahar,
-2 lg miere de albine,
-1 1/2 pachet piscoturi,
-1 lg cacao,
-esenta de rom

Mod de preparare:
Se face o cafea tare si se lasa la racit.
Mascarpone se bate bine cu zaharul si esenta de rom.
Frisca se bate foarte bine...se adaugam  mierea de albine,apoi crema mascarpone si se mixeaza.
Intr-o tava asezam un strat de piscoturi inmuiate in cafea,adaugam jumatate de crema,apoi alt strat de piscoturi insiropate si restul de crema...
Ornam cu cacao.








14 comentarii:

  1. Super, la cum arata sunt ferm convinsa ca e o bunatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Moammma ce bine arata, si ce bunaciune.
    te pup cu drag Alynus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! azi am descoperit blogul tau si am ramas tare incantata de ceea ce am vazut pe el! Felicitari si-o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tutzi te pup!
    Michelle ma bucur ca iti place!
    Micul esti draguta!
    nely multumesc mult,ma bucur ca iti place blogul meu,te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata minunat tortul si de fiecare data ma cuceresc trandafirasii tai...
    Te-am pupat si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este ispititor, mai ales ca imi place la nebunie, si totusi nu am incercat niciodata acasa. Si Petronela are dreptate, trandafirii sunt tare dulci!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe blogul meu te asteapta un premiu daruit cu toata sinceritatea. Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Te aştept cu drag la mine în vizită să-ţi ridici premiul pe care îl meriţi din plin.

    RăspundețiȘtergere
  9. Te invit pe la mine ca te asteapta un mic premiu in semn de apreciere al blogului tau . Acest premiu e oferit cu sinceritate ! Pe curand si un week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  10. Mirelus, minunat! Sa-l papati sanatosi.

    RăspundețiȘtergere