vineri, 9 decembrie 2011

Paine pizza



Aceasta reteta am preluat-o de la o prietena draga mie,Claudia
Ingrediente:
-500g faian,
-300ml lapte,
-un cub de drojdie,
-1 lingurita sare,
-1 lingura zahar,
-1/2 ardei rosu,
-200gr masline verzi si negre,
-salam,carnati(puteti pune ce doriti)
-oregano,
-50ml ulei

Mod de preparare:
Laptele  cald in care am dizolvat sarea,zaharul si drojdia il turnam peste ardei,salam,oregano si masline,apoi adaugam faina si framantam aluatul…la sfarsit il desfacem cu 50ml ulei si lasam la crescut…





-cu ajutorul fainii punem aluatul in tava (nu va speriati,aluatul e destul de moale si greu de lucrat)lasam la crescut si in tava 10-15 minute,ungem paine cu ou  (daca dorim,eu am presarat si susan)apoi dam la cuptor….



Si sub forma de muffins

4 comentarii:

  1. Eu iau vreo citiva muffinsi, ca sa-i pap miine... Hmmm, cu atitea ingrediente, sigur a iesit ceva gustos... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la mine e pe lista, de abia astept s-o fac.Mi-ai facut mare pofta.Te pup cu mare, mare drag si-ti doresc weekend placut.

    RăspundețiȘtergere