marți, 15 noiembrie 2011

Salata de fasole


Ingrediente:
-fasole,
-ulei,
-ceapa rosie,
-gogosar la otet,
-castraveti la otet,
-piper,sare,cimbru,dafin.
(cantitatile le potrivim dupa gust si cantitatea de fasole fiarta)

Mod de preparare:
-fierbem fasolea la foc mic schimband apa de 2-3 ori...
-in ultima apa adaugam fruzele de dafin...

-cand fasolea sa fiert, o scurgem de apa si adaugam peste ea(asa fierbinte)uleiul..


-o lasam sa se raceasca un pic apoi adaugam restul ingredientelor,
- potrivim de sare si de otet,in cazul care mancam mai acru...




6 comentarii:

  1. Cu siguranta am sa incerc reteta.E foarte pe gustul meu.
    Te pup cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador salata de fasole,numai ca eu n-am mai fiert fasole de ani de zile...cumpar fasole fiarta in conserva de toate felurile,nu-mi lipseste din casa.Chiar zilele trecute am facut salata din fasole rosii a iesit asa dulceaga si gustoasa,pacat ca n-am pozat-o....Deci o voi repeta acum c-a inceput postul,si tot asa o fac si eu,doar santem moldovence,nu-i asa???
    Te pup si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super salata. Chiar aseara le-am facut baietilor.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna, imi place tare mult! Data viitoare cand faci sa ma chemi!!!

    RăspundețiȘtergere