sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Tiramisu


Ingrediente crema:
-250 g mascarpone,
-400 ml frisca ,,Hulala’’
-5 galbenusuri,
-1 ceasca  zahar pudra,(eu am pus zahar tos si sa dizolvat foarte greu)
-2 esente de rom,
-400 ml cafea (eu am folosit jacobs)
-cacao pentru pudrat,

-trandafiri din rahat..

Ingrediente blaturi:
-6 oua,
-6 linguri zahar,
-4 linguri ulei,
-4 linguri apa,
-6 linguri faina,
-1plic praf de copt

Mod de preparare blat1:
-3 albusuri se bat spuma, cand incep sa se intareasca adaugam treptat 3 linguri zahar.
- batem bine pana intoarcem bolul si ele nu curg,apoi adaugam pe rand cele 3 galbenusuri,2 linguri apa,2 linguri uleiul si la sfarsit ½ plic praf de copt amestecat cu cele 3 linguri faina...

Pentru blatul 2 repetam operatiunea

Mod de preparare crema:
Galbenusurile se amesteca cu zaharul, pe baie de aburi pana se formeaza o crema fina...

-mascarpone se bate cu mixerul,apoi se adauga in el 2 linguri miere de albine  si crema de galbenusuri rece...

-in alt vas se bate frisca foarte tare, apoi se adauga crema cu mascarpone si esenta de rom .


-in cafeaua  preparata dupa gust adaugam rom si insiropam primul blat,peste care se pune jumatate din crema apoi al doilea blat il insiropam si incheiem cu restul de crema.
-peste ultimul strat de crema pudram cacao si ornam dupa preferinta.









11 comentarii:

  1. Foarte, foarte frumos si bun.
    Te pup cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos arata Alynusa... Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, ce frumos e si cu floricele de ciocolata... un tiramisu special... servesc si eu virtual din ultima farfurie... bun, bun...

    RăspundețiȘtergere
  4. ce tort frumos,trandafiri din rahat?arata super,o zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place tiramisu, ador tiramisu si imi vine sa manc de acolo tot! :) Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. arata supe fain trandafirasi....minunat tort!

    RăspundețiȘtergere
  7. Micul si eu te pup!!

    Sanda multumesc!

    Felis mersi mult!

    Daniela trandafirii sunt din rahat...multumesc mult!

    Da Ina din rahat.O zi buna si tie!

    Adela si eu te pup!

    Michelle mersi!
    Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos,si cred ca a fost delicios!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nico ,multumesc,intradevar foarte bun!
    Dia si eu te pup!
    Alynusa

    RăspundețiȘtergere