sâmbătă, 14 mai 2011

Pasta de zahar


Dupa reteta lui doly de aici fac si eu pasta de zahar:

Ingrendiente:
-450g zahar pudra,
-30 ml apa,
-5g gelatina(foite),
-50g miere,
Se pune gelatina in apa si se lasa sa se umfle.
Se pune apoi pe foc pentru a se dizolva(atentie sa nu fiarba,se poate topi in baimarin).
Cand s-a topit se da la o parte si se adauga mierea(diverse arome daca se doreste), zaharul pudra si se lucreaza ca un aluat.Daca se lipeste se adauga zahar ,daca e prea tare se adauga apa.
Pune-ti zaharul treptat...poate nu va fi nevoie sa-l pune-ti tot.




9 comentarii:

  1. Ardei-iute bine ai venit pe blogul meu!
    intradevar foarte utila pasta...desi eu mai lucrez si cu pasta de rahat... acum de curand am incercat si pasta de zahar...

    RăspundețiȘtergere
  2. Se modeleaza usor? Eu inca nu m-am incumetat sa incerc dar as vrea sa incerc noile decupatoare si nu stiu daca sa fac aceasta varianta sau sa incerc reteta Lissei,care contine si margarina?

    RăspundețiȘtergere
  3. Criss seamana intre ele ca consistenta...
    si eu folosesc pasta Lissei de la un timp ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru raspuns. In week-end ma joc. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De obicei nu raspund la anonim,pentru ca nu am cum sa ma adresez unei persoane care nu exista...
    Pasta de rahat e postata la mine pe blog pas cu pas,chiar deasupra pastei de zahar...

    RăspundețiȘtergere
  6. buna ziua.. am incercat sa fac reteta de pasta de zahar, dar a ramas cumva galbena.. si e foarte gelatinoasa.. nu stiu asa este normal sau trebuie sa incep de la inceput?
    mentinez ca am incercat sa fac 2 portii si am dublat tot continutul, dar cum nu a prins culoarea alba si e foarte geloatinoasa am pus deja cam 1,3 kg de zahar pudara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Silvia nu inteleg de ce nu ti-a iesit?
    Singurele motive sunt:nerespectarea cantitatilor...
    ingredientele nu au fost la temperatura camerei....daca ai pus zaharul rece pasta se intareste repede si nici nu iese...
    iar alt motiv e ca nu ai folosit zahar pudra cu amestec de amidon(adica margaritar cum e la mine in fotografie)

    RăspundețiȘtergere